maandag 6 januari 2014

Hè wat kaal!

Vandaag de kerstrommel opgeruimd. Ramen gezeemd, gezogen en gedweild. En als beloning een boeketje anemonen gehaald en een azalea (want daar is Frits zo gek op).

Die bloemen moeten vergoeden dat het huis nu zo kaal lijkt. Niet dat ik een kaal huis heb, verre van dat, maar ik heb ook véél kerstspullen en als die weg zijn is het wel opgeruimd, maar ik mis de kerstgezelligheid zo.

Neem nou de koperen kroonluchter boven de eettafel:

Met kerst zou hij in het zomerpaleis van Catharina de Grote niet misstaan (mits het barnsteen en bladgoud was in plaats van regelrechte kitsch ;) ).

Elk jaar na het opruimen kwam ik zowat in een dip als dit het resultaat was:

Maar dankzij Marktplaats heb ik er iets op gevonden !

Blijf ik toch de rest van het jaar een beetje in de stemming...

1 opmerking:

  1. Leuk die pegels, ja de sfeer is een beetje weg maar wel lekker opgeruimd. Ik kreeg van José zaterdag ook een mooie azalea, hopelijk houd ik hem in leven.........
    Als je op het lapjesruil plaatje klikt ( wel die in de zijkolom) kun je er dan ook niet opkomen, bij mij werk i gewoon.

    Liefs Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen