dinsdag 27 december 2016

Beloofd

We hebben heerlijke kerstdagen achter de rug. Gezellig samen eten en cadeautjes uitpakken. Logeerpartij er achteraan, en daarna uitpuffen. Ik was blij met het resultaat van de christmascake, iedereen vond hem leuk.



Vandaag de was, stofzuigen enz. en  ik had jullie beloofd wat foto's te tonen van de zelfgemaakte cadeautjes.


Deze boekenleggers had ik van de zomer al gemaakt, toen het te warm was om te quilten. Voor Clara, Alynne, Sophie, vriendin Marianna, schoonzus Mia (voor haar verjaardag) en een voor mezelf.
 
 De pannenlappen waren voor Cathelijne.

De stof had ik een jaar geleden al in Nieuwegein gekocht, en bleek inmiddels te weinig voor een jurkje. Ik heb er een rokje en hesje van gemaakt voor Nicci.
 Een muts voor Frits, stiekem gebreid terwijl hij aan het werk was.
Muts en das gehaakt voor Nicci.
 Een paar extra sokken voor Ivan

En sokken voor Marinus.

Zo nu weten jullie waarom ik geen tijd had om te quilten ;-)

Groetjes, en tot een volgende keer.

1 opmerking:

  1. Je bent er maar druk mee geweest, nu allemaal weer warme oren en voeten. Nog even en je kan weer lekker quilten.
    Liefs Ria 😊

    BeantwoordenVerwijderen