zaterdag 9 juni 2012

Kippenvel

Gisteren was ik onderweg naar huis met een achterbak vol boodschappen. Het was behoorlijk warm achter het glas (dat viel weer tegen toen ik later uitstapte ;) ). Gewoontegetrouw klikte ik het knopje van mijn favoriete radiozender aan: Radio 1. Om tot mijn grote ongenoegen te ontdekken dat het zover is: De Negen Weken zijn begonnen ! Negen weken sport, sport en nog eens sport, alsof een hele zomer voetbal, tennis, wielrennen en duizend andere sporten op tv nog niet genoeg is.
Dus maar op mijn tweede voorkeuzetoest gedrukt, Radio 4. Na enige gebabbel was daar Bach. Een vioolconcert, of sonate, dat ben ik vergeten, maar is ook niet van belang. Het was zó mooi, dat ondanks de warmte in de auto het kippenvel meteen op mijn armen stond.
Is die sportzomer toch nog ergens goed voor geweest...


1 opmerking:

  1. Herkenbaar, die ergernis over elke keer weer al dat gedoe over die sport. Gelukkig blijft de muziek, die is mooi, mits je 'm weet te vinden, en dat deed jij. Muziek en sport gaan ook heel vaak niet samen, is mij wel eens opgevallen.

    BeantwoordenVerwijderen