vrijdag 3 oktober 2014

Leuk nieuws

Gisteren kreeg ik leuk nieuws: de twee quilts die ik opgegeven heb voor de quilttentoonstelling van Schering & Inslag zijn beide geaccepteerd. Dat wordt dus nog even een tunneltje en een hoesje maken voor Van tweeën één. Voor Primavera a Firenze heb ik nog wel een hoes liggen.
Beide quilts staan in het fotoboek links, of je kunt ze opzoeken ergens in de krochten van mijn blog. Da's effe werk maar dan heb je er meteen het verhaal bij.
Leuker is het natuurlijk om tussen 18 en 26 oktober te gaan kijken in Woudrichem, want er hangen veel en vast mooie quilts.

Verder heb ik het boek en de mal besteld van de Lancaster Diamond  Sampler. Ik was meteen
verliefd toen ik foto's zag op facebook. Dear Jane is voorlopig écht van de baan!

Als het binnenkomt ga ik eerst even zitten lekkerbekken, en berg het dan netjes op om in te pakken als kerstcadeau. Voorlopig ben ik toch nog druk met de quiltjes voor de meiden.
En zaterdag op de bee ga ik beginnen met het quilten van mijn bloemetjes.


 
De achtergrondstof lijkt hier blauw, maar hij is antraciet. Ik ben nu al erg tevreden over.

Nog een grappig verhaaltje.
Ik was met de tweeling bij de Hema en ze kregen van mij (in de uitverkoop) een kroontje en een toverstokje. Groot was hun teleurstelling toen ze thuiskwamen en bleek dat ze er niet écht mee konden toveren. Haha, soms heb je geen idee hoe die kleintjes denken.
Fijn weekend allemaal!
 

5 opmerkingen:

  1. Ik zag hem al op FB. Het is een hele mooie compositie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig dat je quilts tentoon gesteld worden, dat is toch een hele gave waardering!
    Dit boek ken ik niet, maar ik ga eens even een kijkje nemen...
    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je al veel quilts gemaakt! Ik heb even je fotoboek bekeken.... erg mooi om te zien..
    En je hexagonbloemen vind ik zo heerlijk vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je quilts mogen hangen, altijd een kroon op je werk. DE Lancaster demonen is zeker iets voor jou en ook je Hexen zijn mooi gelukt.

    Liefs Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen