dinsdag 10 december 2013

A touch of Klimt

Daar is dan de definitieve versie van de quilt voor mijn broer en schoonzus.



Gisteren heb ik hem afgeleverd en ze waren er zó blij mee, dat het oorspronkelijke plan om hem in de slaapkamer te hangen al snel van de baan was. Hij hangt nu in de huiskamer, boven de bank. Het is toch weer een fijn gevoel dat al die steekjes niet voor niets gemaakt zijn.

De naam van de quilt: ik heb een stofje verwerkt met een patroontje erin van de schilder Klimt, omdat het erbij paste en ik meteen herinnerd werd aan ons uitje naar Wenen. Terwijl ik zat te quilten keek mijn echtgenoot Frits naar een aflevering van A touch of Frost, en zo kwam ik op het idee. Een toefje Klimt, een klein stukje van mijn eigen keuze in een quilt die geheel gemaakt is naar de smaak van mijn schoonzusje :-).

De afgelopen weken ben ik verder heel druk geweest met het kopen en vooral maken van kerstcadeautjes. Jullie snappen dat die nog even een verrassing moeten blijven. Dus wordt vervolgd ná kerstavond.

1 opmerking:

  1. Dat is nog eens eer van je werk, in de huiskamer. En terecht hij is mooi geworden en de naam is treffend. Ik ben benieuwd wat je allemaal voor cdeautjes hebt gemaakt.

    Liefs Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen