zaterdag 23 augustus 2014

Vakantie

Gisteravond heb ik Frits opgehaald van zijn werk in een gigantische hoosbui. Hij heeft twee weken vakantie en zit meteen in de lappenmand. Dus even lekker rustig aandoen maar.

Vanmiddag ben ik naar Zeist geweest voor de bee. Het was echt een mini-bee, we waren maar met z'n tweetjes. Maar het was erg gezellig en we zijn lekker opgeschoten met onze quilts.

Vanmorgen kreeg ik weer een stapeltje binnen van mijn Schering&Inslag abonnementje
Er zat weer van alles tussen, van sixties stof tot Japanse motieven en Ierse klavertjes.
 
Facebook is een bron van inspiratie voor quilters, maar ook een bron van verleiding.
Ik kwam de Jane Austen quilt tegen en was meteen verkocht. Maar ik heb wel eerst goed rondgesnuffeld en een boek gekocht van Di Ford waar het patroon in staat, maar ook nog veel andere patronen van prachtige quilts. Mijn hoofd liep ervan om gisteravond. Het moet even bij plannen blijven, want ik heb eerst wat andere dingetjes af te maken. Maar voorpret is natuurlijk zeker zo leuk!


Prettig weekend allemaal.

1 opmerking:

  1. Wat jammer dat Frits zijn vakantie beroerd begint, wens hem beterschap van mij. Mooi boek van Di Ford, het zijn prachtige quilts die er in staan. Heerlijk zo dromen van iets nieuws. Ook de niewaar lapjes zijn leuk.

    Liefs van Ris ;0))

    BeantwoordenVerwijderen