dinsdag 28 juli 2015

Poppen/huizen voor Nicci

Even een update:
Dankzij het slechte weer een een vervelend virus wat zowel Frits als mijzelf in z'n greep houdt (flinke pijn in rug en benen) is de quilt voor Nicci in recordtijd afgekomen.
Dit is het eindresultaat:
Ik heb mijn doel bereikt: zeven quilts voor zeven kleinkinderen in één jaar. Het was leuk om te doen, niet in het minst om de enthousiaste reacties van de kinderen zelf. Ik heb ze wel steeds inspraak gegeven in hoe de quilts eruit kwamen te zien. Behalve de twee kleinsten dan ;-)

Mijn volgende actie is het dubbelen en rijgen van mijn stadje, zodat ik dat mee kan nemen op vakantie. Een mooi werkje wat mee kan in de koffer en waar ik verder alleen naald, garen en schaar voor nodig heb.
De lap met klokhuizen bewaar ik voor de Bee, dat is ook een handzaam werkje.
Ik geloof eigenlijk dat ik nooit echt over onze Bee geschreven  heb. Eens per maand komen we bij elkaar, acht vrouwen, en zitten dan gezellig te quilten en delen onderhand lief en leed. Naarmate ik de dames beter leer kennen vind ik het steeds leuker worden. Echt iets om naar uit te zien!


2 opmerkingen:

  1. Fijn dat de quilt af is, maar jammer zijn de omstandigheden waaronder. Ik wens jullie beterschap en wat beter weer, succes met je stadje.

    Liefs Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Sonja, zoveel quilts in één jaar? Hoe krijg je dat voor elkaar... Maar ook Nicci kan tevreden zijn, hahaha...
    En nu lekker voor jezelf quilten!
    Gezellig zo'n bee, en dan al het moois nog wat de dames maken... Ik zie wel eens foto's voorbij komen ...
    Beterschap gewenst, ik hoop dat jullie snel pijnvrij zijn!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen