zondag 9 februari 2014

Lekker weekend

Wat een heerlijk weekend. Gisteren zijn we naar Ingmar geweest om zijn verjaardag te vieren, 32 al weer. Alle kleinkinderen gezien en 's avonds lekker lui chinees gehaald.

Vandaag lijkt het wel weer herfst, maar niet getreurd. Dit jaar gaan we direct van de herfst naar het voorjaar, en slaan we de winter lekker over ;-)

Aan het eind van de middag ben ik uitgenodigd door Sophie om samen naar de bioscoop te gaan: La grande bellezza in het Springhaver theater in Utrecht. En daarna een hapje eten. Misschien gaat mijn schoondichter Alynne ook mee. Maar ze gaan vanmorgen met de tweeling naar een peuter theatervoorstelling dus is het de vraag of ze vanmiddag nog puf heeft.

Frits is aan het klussen met een vriend aan de stalen roeiboot die ze helemaal zelf maken en dus heb ik mijn handen vrij om even aan de crazy quilt te werken. Hij is bijna klaar.

Hier een foto van de rand, allemaal oude parelmoeren knoopjes. Helaas komt dat op de foto niet goed uit:
Ik heb nog heel wat pluis en kattenhaar te rollen als hij af is, op de een of andere manier trekt die stof enorm aan.
Maar nu dus alleen nog maar de tunnels erop naaien en een labeltje maken.
Fijne zondag iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten