vrijdag 28 februari 2014

Aan de slag

De afgelopen week ben ik lekker aan de slag gegaan met mijn lentetafelkleed.
Eerst de achterkant even strijken en op tafel passen:
Daarna de boel op maat knippen en even met de machine aan elkaar zetten. Ja ik weet het, ik doe altijd alles met de hand, maar deze lange zomen niet. Ik had voor de komende twee weken alleen woensdagmiddag vrij en daarom moest het snel gebeuren. Bovendien is het wel steviger, met zo'n enorme lap.
 Dan de laag fiberfill erop, die spartelde flink tegen.
 En tenslotte de bovenlaag. Toen de zijkanten bijknippen.
Et voilá:
Een reusachtige sandwich!  Nietjes erin en quilten maar.....

Prettig weekend.



 

1 opmerking:

  1. Wat heerlijk fleurig is het geworden, fris van kleur net als de verse bloemen.

    Liefs Ria. ;0))

    BeantwoordenVerwijderen