vrijdag 14 november 2014

Doortje en ?

Daar is ze dan, mijn nieuwe vriendin Doortje, 14 weken jong en een kruising tussen een mama Siamees en een papa Europees korthaar. Gelukkig lijkt ze wat karakter betreft op haar moeder, want daar hoopte ik op: net zo'n eigenwijs, altijd "het laatste woord willen hebben- beest "als Achmed was.
Ik hoop dat we samen jaren plezier voor de boeg hebben.

En wie is dan dat vraagteken denk je nu? Wel,

dat is mijn nieuwe kleinkind. Nummer 7, de derde van Clara. Hij/zij wordt eind mei verwacht, maar eerst nog een feestje, want papa en mama gaan in februari trouwen. En morgen gaan we gezellig met alle meiden een bruidsjurk met buik op de groei uitzoeken.

Nog meer goed nieuws? Jawel.
Al drie paar sokken af voor de kerst (de mannen krijgen dit jaar een extraatje), nog 2 paar te gaan.

En met het doorquilten van de guirlandequilt schiet ik hard op, nog 1/3 te gaan.


Het lentekleed is gewoon helemaal af (eindelijk).  Maar die foto komt in het voorjaar.

Prettig weekend allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten