woensdag 22 februari 2012

2007 Van tweëen één.

Dit is voor mij een heel speciaal quiltje.


Sinds mijn 23 heb ik gaatjes in mijn oren ( al 33 jaar !) en koop ik af en toe mooie oorbellen. In de loop der jaren ben ik echter zo nu en dan een oorbel verloren.Ik kon het dan nooit over mijn hart verkrijgen het andere exemplaar weg te doen, want het waren natuurlijk altijd net de oorbellen die ik het liefst droeg.Op het moment dat ik één van mijn geliefde oorbelletjes uit Canterbury verloor, nota bene bij het passen van een uitverkoop T-shirt, besloot ik iets met die overgebleven oorbellen te gaan doen. Een staaltje gordijnstofjes dat ik ooit voor een habbekrats gekocht had bracht uitkomst, en ik had ook nog een mooi lapje voor de achtergrond liggen. Nu hangen de andere helften van mijn "verloren oorbellen" in de kamer, en heb ik er nog dagelijks plezier van. De quilt heet dan ook: "van tweëen één.
Met deze quilt doe ik mee aan een wedstrijd voor quilts met een verhaal. Je kunt er een omafiets mee winnen. Ik geef mezelf niet zoveel kans, maar wie niet waagt...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten